keskiviikko 27. joulukuuta 2017

Joulun jälkeen

Mitenkäs teillä meni joulu? :)

Omalla kohdallani voin nyt sanoa, että onneksi joulu on jo ohi.
Kuinka minä, joka yleensä rakastan joulua ja kaikkea jouluun liittyvää, voin sanoa noin?

Tänä vuonna joulu tuotti minulle enemmän ahdistusta kuin iloa.
Sain kyllä hieman joulufiilistä aattona kun tuli jouluohjelmia, mutta siihen se sitten jäi.
Olen jopa kerännyt kaikki joulukoristeet jo pois, ja vaihtanut tilalle keväisempää sisustusta (ja tällä hetkellä odotankin kevättä ja kesää kuin kuuta nousevaa).

Olen nyt n. viikon verran kärsinyt enemmän ahdistuksesta ja sain eräänä iltana jopa paniikkikohtauksen. 
Olen aikaisemminkin tällaisia "kohtauksia" saanut ja valitettavasti ne usein sattuvat marras-joulukuulle.
Osaan arvata syyt, mutta täällä en niistä nyt ala avautumaan.

 Tällä hetkellä toivon enemmän kuin mitään, että oma oloni taas normalisoituisi. Odotan myös tulevaa vuotta, sillä toivon ja uskon sen olevan muutoksen vuosi. Ja nimenomaan positiivisessa mielessä. :)

Luulenpa, että jätän tämän joulublogin kirjoittamisen tältä erää tähän. Lisää kuulumisia voitte lukea toisesta blogistani.
Kiitos kaikille, jotka tänäkin jouluna seurasitte blogiani ja suurkiitos jokaisesta kommentista <3

Toivotan kuitenkin kaikille Oikein Ihanaa ja Onnekasta tulevaa vuotta 2018! <3  
Iloista Joulua, Joulu, Iloinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti