perjantai 12. maaliskuuta 2021

Uusia juttuja!

Hei ihanat pitkästä pitkästä aikaa!! ❤️
Viime jouluna ei tullu postailtua ollenkaan! Joulu ja uusi vuosi oltiin miehen kanssa Rovaniemellä mun äidin luona 🌲 Siellä oli ihanan talvista! ❤️ Pääsin ekaa kertaa elämässä käveleen lumikengillä ja se oli kyllä super hauskaa! 😄 Onneksi täällä etelässäki on ollu lunta!

Mutta sitten toinen juttu! Halusin teillekin tulla kertomaan, että olen aloittanut Oriflamen edustajana! 😊 Minun kautta, tai minun verkkokaupasta saa siis tuotteita tilattua 😊
Tulen tännekin kertomaan esim. Arvonnoista!
Tässä linkki mun verkkokauppaan 👉https://fi.oriflame.com?store=christinagullsten

Facebookista mun sivun löytää nimellä Christina Gullsten_oriflame
Instasta @christinagullsten_oriflame

Ja multa saa kysyä, jos joku asia mietityttää!❤️

Kertokaahan kuulumisia! Mitä teidän kevääseen kuuluu? 😁 
Nyt ei järin keväiseltä vielä tunnu, mutta kyllä se tästä pikkuhiljaa. Nyt on kummiski virallisesti ensimmäinen kevät kuukausi 😍

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti